beniita

Alla inlägg den 8 november 2012

Av benita isokivelä - 8 november 2012 12:05

Hejsan jag fixade allt på bloggen bara för er!. Aja headern skulle inte se ut så där men jag skulle ha en annan header fast den fungerade inte!!!!!!!. Fick typ damp. Men aja nu ska jag till affären och köpa mat. det kommer bli gott. Sen ska jag kolla på MODIG på vår stora tv. men aa då syns vi sen då    Ha en bra dag allihoppa. 



Puss & Kram♥♥

Av benita isokivelä - 8 november 2012 11:10

Hejsan bloggen♥! Nu ska jag bjuda på ganska många bilder   .... men aja är sjuk idag jag har varit det as många dagar igår var jag i skolan med men kommer inte ens ihåg vilken dag det är. men aja nu bjuder jag på lite bilder .


               

Ska fixa en header med dom bilderna♥ xD.

Puss & Kram♥

Av benita isokivelä - 8 november 2012 10:33

Hej san bloggen. jag har inte kunnat blogga för att jag har inte haft tid med denna blogg. Jag har bloggat med en annan blogg. men nu kommer jag lämna den. jag ska sätta in en videos på höstlovet när jag filmade när jag och ida red xD hahahaha. Den blev failad..... Men aa det får bli så puss♥♥


Puss♥

Presentation


Tjo, Jag är en helt vanlig tjej på 11 år och jag heter benita, monika, isokivelä. Jag älskar att rida,fota,köra min skoter,blogga,tävla, och lite allt möjligt!

(Välkommna)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards