beniita

Alla inlägg under oktober 2012

Av benita isokivelä - 18 oktober 2012 19:21

Jag har gjort ett litet smink tips   Det är jätte fint tycker jallafall jag !! 

 

 

   

Puss & hejdå♥

Av benita isokivelä - 18 oktober 2012 19:01

Hejsan, Jag är här i gen jag har nt orkat blogg på ett tag jag tog en lång paus ;) Nu lysnar jag på dansa pausa ;) Den är skit bra ! 

Aja nu sitter jag och nördar på mobilen ;) på my horse ;) det är skit kul men min mamma raderade det på moben förr så det för svann nu är jag bara i en lite låg lvl jag är i lvl 4 :( ♥ Men det får man väll tåla ;)..

Jag har en sak att berätta !! 

Den här bilden som jag har lakt upp med detta pass som jag skriver nu ... 

Den katten har inget hem vet nt varför det skulle ha varit kul för den om den hadde ett hem det är så synd om den men vi tar jallafall hant om den vi ger den mat för den är så samal och den går och mjawaaar hela tiden den gjorde det före innan vi gedde den mat vet nt varför den var där alla dagar typ för att den ville hälsa eller ha mat elr något.

 

 

             Puss och kram bloggen vi syns senare♥  

     

♥♥♥ Vi kallar dig lillan ♥ ;) 

 

Av benita isokivelä - 7 oktober 2012 13:31

äää fy fan vad äckligt jag och en kompis ska kolla på grudge filmen nu det är skit läskigt sen kanske vi ska kolla på värdens läskigaste film :) aja vi kanske lägger ut en video på bloggen ;) när vi kollar på grudge :// vi ska kolla på filmer nu vi syns senare eller judstja vi är hund vakt mot en kompis rotwhiler... vi syns sen alla blogg läsare.... <33

Av benita isokivelä - 1 oktober 2012 17:02

Hejsan bloggen det är bio i kväll på film staden. jeeeeey ;)

Jag ska dit med vide o nelson vi ska kolla på cockpit det är skit roligt ;)

vi ska dra nu bye alla blogg läsare♥♥

//benita♥


Presentation


Tjo, Jag är en helt vanlig tjej på 11 år och jag heter benita, monika, isokivelä. Jag älskar att rida,fota,köra min skoter,blogga,tävla, och lite allt möjligt!

(Välkommna)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards