beniita

Alla inlägg under november 2012

Av benita isokivelä - 25 november 2012 11:18

Hejsan förlåt att jag inte har bloggat men hadde typ glömt bort :(.....


Jag är ganska ledsen har vart det mycket nu för att min mobil krossades.

Det var en htc ♥ Pappa hoppas du ser detta men förlåt mig så mkt. 

Ska försöka lägga in den på lagning så är den typ som ny igen...


Mm men jag och linnea ska till stallet idag i skutskär :)


Puss och kram♥♥

;)

Av benita isokivelä - 13 november 2012 20:59

Tja

Av benita isokivelä - 12 november 2012 21:24

Har gjort den aldeles själv.man behöver ungefär 40 stycken. sen behöver man ett gumme band och pälor dän trär man i gumme bandet i hålen det är varanan.

puss.

xD

Av benita isokivelä - 12 november 2012 20:29

Men hahaha fula xD haha

Av benita isokivelä - 12 november 2012 20:27

Sow happy girls.
Men chilla xD.

Av benita isokivelä - 11 november 2012 13:56

Hejsan bloggen. Jag älskar tårta asså marsepan tårta. Aja ska snart äte det sen ska jag kanske dra till amy om hon är hemma. Kolla gärna in alexis blogg. hon är en duktig tjej på att blogga. henna blogg heter så här---- Http://alexiskf.blogg.se
Den kan ni kommentera hur mycket ni vill. Det får ni gärna göra samma sak på min blogg :D.

aa men nu ska jag gå och fika lite. Eller efter jag har fikat ska jag ut och rida tror jag :) det är skit kul.



Jag ska hoppa tror jag vi får se. Men aja nu ska jag fika vi syns väll sen när jag har kommit hem till mig igen då!

Adelia min lillesyrra grinar typ hela tiden hon är 2år gamma och är skit dryg :@. : gubbe :Tokigt......!!! Hahaha xD.

aja ska dra och fika nu.   



                                                Puss & kram :*)

                                                xD
xD xD xD xD

Av benita isokivelä - 11 november 2012 13:51

Det här är dagens bästa video. Det är minna vänner som jag känner och några jag inte känner som har röstat fram denna låt<333.

Dagens låt!!!!


Puss & kram alla blogg läsare<3

Av benita isokivelä - 11 november 2012 13:37

Hejsan nu är jag i stugan. Nu har inte jag en cp data som jag har hemma för jag har massa skit på datan och virus. Men nu kan jag fixa min header. Men jag tänke på hur jag ska kunna fixa header, för jag har inte bilderna på denna data hur fan ska jag göra då? kommentera snappt om ni ser detta. Måste kunna veta innan vi ska åka hem!


                                                  
         Puss & kram

Presentation


Tjo, Jag är en helt vanlig tjej på 11 år och jag heter benita, monika, isokivelä. Jag älskar att rida,fota,köra min skoter,blogga,tävla, och lite allt möjligt!

(Välkommna)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards